1.Osoba starająca się o wynajem sali musi mieć ukończone 18 lat.

2.Rezerwacji należy dokonać poprzez zgłoszenie Zarządowi pod nr tel 531-331-720 albo e-mail(podając imię i nazwisko, data imprezy,nr telefonu i ewentualnie nr działki) rodzwirkiiwigury2@gmail.com lub osobiście w godzinach dyżuru Zarządu. W dniu rezerwacji wymagana kaucja zwrotna.

3.Na 14dni przed terminem rezerwacji należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną za wynajem sali, odebrać umowę i dokonać wszystkich opłat na konto bankowe

SGB Poznański Bank 71 9043 1070 2070 0010 0579 0001.

4. O pierwszeństwie wynajmu w danym dniu decyduje kolejność zgłoszeń.

5.Osoba, która złożyła podanie o wynajem sali może się wycofać bez potrącenia kosztów, jeśli zgłosi taki zamiar Zarządowi ROD w terminie co najmniej 21 dni.

6.W przypadku anulowania podania o użyczenie w terminie poniżej 14dni od daty wynajmu sali kaucja nie zostanie zwrócona.

7.Zarząd nie ponosi odpowiedzialności za mienie pozostawione w świetlicy podczas wynajmu.

8. Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność za urządzenia i wyposażenie znajdujące się w Domu Działkowca oraz zapleczu sanitarno-gastronomicznym.

9.Przejęcie i zdanie sali należy dokonać kontaktując się z osobą wyznaczoną przez Zarząd. Zdanie kluczy od sali powinno nastąpić do godz.11 dnia następnego po zakończeniu wynajmu lub ustalenie indywidualnie z osobą odpowiedzialną za wynajem.

10.Wynajmujący ze sali zobowiązany jest do utrzymania należytej czystości pomieszczeń oraz do ich sprzątnięcia po zakończenia wynajmu. W przeciwnym razie kaucja nie zostanie zwrócona.

11.Podczas zdania obiektu(sali,zaplecza,kluczy,wyposażenia)wynajmujący i osoba odpowiedzialna za przejęcie świetlicy stwierdzają ewentualne uszkodzenia i braki. Na tę okoliczność sporządzony będzie protokół.

12.Wynajmujący ma obowiązek usunąć uszkodzenia i braki na własny koszt w terminie do 3dni. W przypadku nie dotrzymania terminu kaucja zostanie przeznaczona na pokrycie szkód.

Jeśli szkody przewyższą wartość kaucji Zarząd oszacuje wartość naprawy wyrządzonych szkód i wystawi stosowny rachunek Wynajmującemu.

13. Wynajmujący zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ obowiązujących w budynku.

14. Wynajmujący z sali ma obowiązek usunąć do kontenerów wszelkiego rodzaju odpady i śmieci, które powstały w trakcie wynajmu, z budynku oraz terenu przyległego do Domu Działkowca, szczególnie niedopałków papierosów.

Podstawa Prawna Regulaminu. Uchwała Zarządu ROD 76/2022 z dnia 18.10.2022